Sunday, March 24, 2013

Perubahan


Salamm .. 

Setelah mempertepukan debu di belog tok gwa decide to compose a post (yee hak yee hak) as if mseh ado org baco hewhew . To update my self I declare I am a UITM students :) Time budak2 dulu memang cita2 lah nak masuk U . semua budak sama je kot . " nak belaja  sampai ke Universiti laa .." eh ko tau anak aku masuk U" . mmg bising satu penempatan . Now I am here and I still cant believe it . Mcm tipu2 je kan . Start dari Diploma dulu and than the list goes on .. insyallah ~

Kat sini minda aku goes beyond everything . luas-seluas luas nya minda aku tbukak . Banyak benda yang aku x tau selama ni rupa2 nya ada . contoh nya GAY LESB BITCH RANDOM XES hewhew dulu aku ingat bnda tu dalam tv je . now It surreal . Aku pulak yang bfikir sejenak knapa laki tu boleh ada filling ngan laki tu . kenapa mpwan tomboi tu boleh goda mpwan hot tu . knapa couple tu bolh hemhem je lam kereta org tk nampak ke? aku yang heran mcm aku je yg buat . Now Im used too it . Imagine kalau aku tak kat sini ,  msti pmikiran aku mseh mcm budak skolah mngah maseh yg fikir semua org innocent , bestfriend are forever and bitch never exists . pfft

Im so happy here . Seriously I had too choose friend . mmg la org ckp kawan biar beribu . Tapi quotes tu boleh pakai lagi ke ni bukan zaman sekolah2 dulu kak . Kalau kau kena ngan orang yang salah kat sini hanco lah kau der . Tak caye aku ade je dengan dak ni tak gay tapi dia bergaul and room mate dia gay lastly dia jadi gay . see ? you know what I mean . I have too . Kalau team group dapat pilih mmg aku nak pilih . bosan doe asyik kau je yang buat assignment group mate kau rilek2 msg gf/bf dia , pgi outing jalan2 dkat waterfront skali skala boleh lah kalau dah selalu rasa nak pijak2 jugak kan . 

Final tinggal berapa hari lagi nervous giler sebab kan first time big exam macam ni . Tak sabar pun ada gak sbb nak balik hometown . Mesti perasaan rindu tu membuak2 ngan kelas , ngan roomate ngan college life ngan innocent-ness time sem 1 . lpas ni sapa pulak lah yang sama bilik ngan aku kat college . Doa2 je lah yang tebaik xx

No comments:

Post a Comment